Tuesday, February 18, 2014

Think Monday-Think ATC

Tämän viikon haasteen aiheena Think Monday-Think ATC blogissa on: Herzschlag/ heartbeat.
Mulla on usein jäänyt osallistumatta ko.haasteeseen kielimuurin takia. Toki toisten korteista voi päätellä, mikä aihe on kyseessä mutta jos se ei heti itselle aukea niin kortti jää pinnalliseksi...joka taas ei minua miellytä.

Nyt kuitenkin taas osallistuin -kiitos pienen pienen Suomi-Saksa sanakirjani...jota olen leikellyt jo aiemminkin:
Thank`s my little Finnish-German wordbook, I can make these atc card´s :)



Tein ensin yhden kortin ja sen jälkeen vielä toisenkin...kiva aihe ja tyyliltään erilaisia kortteja kuin viimeaikoina olen tottunut tekemään....ehken aiheen sisälle kuitenkaan nyt päässyt kovin hyvin :) Mutta sanakirjan leikkely oli tosi mukavaa...
"Herzschlag"

"Ich Lieben Dich"


Both these atc card`s is free to swap!!

4 comments:

Anonymous said...

fab ATC - i like them!

Daniela Rogall said...

heart with wings are a great idea. The wing symbolizing the heartbeat

Täti Punainen said...

Kauniita kortteja!:)
Haluatko mukaan: http://tatipunainen.blogspot.fi/2014/02/atc-materiaalikuori-maaliskuu-2014.html

Cee S said...

Tosi makeita kortteja! Ja mullakin on iankaiken antiikkinen saksa-suomi-sanakirja jota olen altered-taiteessani käyttänyt. Sivut on ihanan kellastuneita ja fontti erittäin vanhaa (jonkun mielestä voisi olla rikos käyttää niin hienoa vanhaa kirjaa askarteluun..)