Saturday, July 28, 2007

Toveri Heinäkuun viimeinen postaus

Parinani oli siis koko heinäkuun ajan Teiju. Hänellä ei ole omaa blogia, joten näytän blogissani meidän molempien paketteja.

Tämän kaiken minä sain vikassa lähetyksessä, Harsomaista pehmeää paperia, teetä, teksti-kuultopaperi, kiiltokuva-arkki, paperipakkaus ja kortti.:


Lähikuva vielä aivan upeasta kortista!! Kortti on ompelukoneella tehty ja aivan uskomattoman kaunis...ja niin minun tyyliseni värjä myöden :)

Lämmin kiitos vielä Teijulle!! Olit uskomattoman ihana Toveri ;)

Nämä minä lähetin Teijulle, paljon erilaisia papereita, 2os. korttipohjia, teetä, paperisia terälehtiä, pari suklaa patukkaa.

Viimeiseen pakettiin (vasta) tein kortin. Aiemmissa paketeissa olin käyttänyt kansiota, jossa toveriposti kulki. Nyt paperit olivat sen verran isoja etten tätä kansiota tehnyt joten askartelin kortin ;) ...niinkun sääntöihin kuuluikin.
Kortista peitin toverini etunimen, tarrat ovat Stickon "lippu aakkosia".

Erikseen kuva vielä kankaista joita oli tilkkuilua harrastavalle Teijulle ostanut. Kahta eri pikkukukkaista puuvillakangasta (kuva otettu ilman salamaa ja värit hieman vääristyneet).

Elokuu häämöttää ja uuden parini kanssa on jo vaihdeltu sähköposteja mieluisista toveripostien sisällöistä :)
Siispä, uusiin haasteisiin _o/

1 comment:

Laura said...

Ihanaa tuo harsomainen paperi!!! ja alkoi kyllä kuola valumaan kun näin tuon Jimin! iiiiik!!! Jimit on minun herkkua... on ikävä!