Thursday, July 5, 2007

Toveri Heinäkuun ekat postit vaihdettu

POSTAUKSEN LOPUSSA ARVONNAN VOITTAJA!!

Toverinani heinäkuun ajan on blogiton ihminen, jolla harrastuksena mm. tilkkutyöt ja korttiaskartelu.
Nyt on ekat paketit vaihtuneet ja julkaisen tässä nyt luvan kanssa molempien paketit.

Tässä postia, jonka minä sain:

Ihania papereita, nauhoja, koristeriipuksia, teetä, tarroja, paljetteja, kangastilkku (ihana kangas!!), itse tehty kortti. Joukossa oli myös kakkupaperi askarteluun. Niin ihania että!! Iso kiitos!!

Tässä taasen postia jonka minä lähetin:

Marimekon tilkkuja, namirasia, teetä ja korttipohjia.

Tälläiseen itse tekemääni kansioon olin pakannut kaikki tavarat. Kansion pällä lukee "Toveri postia 1" ja se on koristeltu Rubon kuvin. Näkyy tosi huonosti kuvassa!

10 000 kävijää menikin jo rikki. Arvonnan suoritin tuossa äsken ja onnetar suosi tälläkertaa NINAA OOPON HÖPINÖISTÄ!!! Onnea Onnea :) Osoite mulla jo onkin, eli Kusti lähtee polkien huomenna matkaan ;)

1 comment:

Anonymous said...

Siis voi että!!!! minä minä MINÄ voitin!! *enhänmäkoskaanikinämitäänvoita*

KIITOS kauhiasti jo etukäteen!! *seisoo käsi ojossa postilaatikolla* ;)