Friday, July 20, 2007

Toveri Heinäkuu (jo) kolmas paketti

Näiden säännöllisten vaihtojen kanssa viikot ja kuukaudet vierii kyllä liiankin nopeesti!!
Nyt on jo 3. paketti toveri heinäkuun osalta vaihdettu.

Toverini Teiju muisti minua ihan älyttömän isolla ja mieluisalla paketilla!! Suuri kiitos vielä bloginkin kautta.
Paketissa oli tyllikangasta, 2 erilaista tarra-arkkia, ihania ja erikoisia A4 papereita 3kpl, irtoteetä, kirjepaperi + -kuoripakkaus ja itse tehty kortti.

Itse pistin Teijulle nämä.
Erilaisia papereita, 2 tarra-arkkia, salmiakkia ja teetä.

Esittelen myös kansion, jollaisessa olen postittanut kaikki toverikuun postit.


Kansio on tehty tukevasta skräppipaperista. Kivempi kansiosta tulee kun paperi on 2-puoleista, sisältäkin näyttää kivalle.

Kannen voi koristella miten vaan.
Kirjaimet TP on siis "Toveri Posti":sta lyhenne. Tätä Toveri Posti tekstiä olen käyttänyt kaikissa kolmessa kansiossa.

Idean tähän(kin) kansioon olen saanut Mathildalta. Seuraan hänen blogiaan ja tykkään hänen töistään, mutta hävettää etten osaa kommentoida hänelle mitään :) Mun Englannin kielen taitoni ei vain riitä.
Mutta, "Kiitos Mathilda! Blogisi on hieno ja saan sieltä paljon ideoita!"
"Thank´s Mathilda! Yours blog is great and I find many ideas from there!"..."And my English is very bad...I mean at my English is not good :)"
Naurakaa vaan, mutta parempaan en pysty!!

1 comment:

Anonymous said...

Hieno idea tuo kansio!