Tuesday, July 17, 2007

Deco sivu

KLIKKAA ISOMMAKSI:

Vanillan kiertävän aiheen deco saapui tänään ja innostuin nyt illalla tekemään siihen sivuni.
Olin eka osallistuja joten nappasin tuon "kiertävän" jutun decon kannesta. Tässä se "jokin" oli tuo postileima, jolla Vanilla oli koristellut kantta. Vanillan postileima on nimittäin alunperin multa joskus lähtenyt ja siitä nappasin idean heti kun näin tämän decon vailla osallistujia ;)
P.S. hmpfh&##=%"&#...Be Magical - leima suttaantui skannatessa :( Olisi sittenkin pitänyt muosittaa ennen skannausta :´(

6 comments:

Anonymous said...

Ihana sivu!

Mä just harmittelin, ku käytin viimeisen "postileiman", ne oli kivoja.

Oon iha poikki, rankka viikko töissä..ja vielä puolet jäljellä..

Anonymous said...

Onpa upea sivu tosiaan:-)

vikke* said...

Kiitos molemmille ;)

VANILLA: Saat seuraavassa vaihdossa "kylkiäisinä" postileimoja, jos haluat ;) Pitää se MazeBook vaihto ainaskin suunnitella viel!!

Laura said...

tosi kiva nähdä noita lipputarroja nyt käytössä. Näyttävät tosi tosi hyviltä!

vikke* said...

LAURA: Ne on aivan ihania!!! Nyt taas raaskin käyttää kun sain lisää :)
Kiitos sinulle vain ;)

Anonymous said...

Kiitos ne olis kyllä kivoja:)

Nii se maze, mä olin jo ihan uhontanut, mutta pitää kyllä toteuttaa se tässä kesän aikana! ATC-kortteihinkin olen saanut uudestaan innostuksen, joten niitäkin voisin taas vaihdella.