Monday, May 21, 2007

Atc vaihto toisen materiaaleilla

Eka kerta kun tämänmoisen vaihdon koin. Itse sitä ehdotin, mutta kiitos vaihtoparilleni, Tuijamarialle ohjeistuksesta :) Olin jo ihan sekasin että mitkäs korteista nyt lähetetäänkään :)

Esittelen nyt kortit, vihreällä unikkopohjalla aina omani ja puisella pöydällä Tuijamarian. Mielenkiintoista huomata kuinka erilaisia korteista tuli ja miten oma tyyli hallitsee, toisen materiaaleilla oli hieman hankala tehdä ;)

Ekoissa korteissamme meillä on samanlainen sommittelu, samoinpäin taustat sekä kortit. Mulla tasi olla tälläset matskut joita on hieman vaikea alkaa erilailla laittamaankaan ;)

Nää oli mun tekemät mun materiaaleista...

...ja tässä Tuijamarian tekemät mun materiaaleista.

Tässä taas mun tekemät Tuijamarian materiaaleista...

...ja tässä Tuijamarian tekemät hänen omista materiaaleistaan.
En alkanut näitä nyt skannaamaan kun noista napillisista korteista olisi pitänyt kumminkin napata kuva kameralla. Ja kuvasuhteetkin on ollu eri päivinä kuvatuissa korteissa eri...No, selvän niistä ainakin saa.

Tää oli kiva vaihto!! Kiitos Tuijamaria.
Vaihdan mielelläni tälläisiä lisää, jos jotakuta kiinnostaa!! Viestiä kommentteihin vaan ;)

Hiekkaoliivin atc 16 vaihdon kortit on vaihdettu, odotan vaan omistani skannattua kuvaa...itse kun en muistanut niitä skannata. Mulla taitaa olla dementtia.
Mut siis nää kortit myöhemmin.

Ja sit dementian piikkin menee tääkin, että taannoisessa postauksessani jäi kokonaan julkaisematta eräät vaihtona tulleet kortit.


Tässä Sinin kortit aiheista auto ja nainen.

2 comments:

Anonymous said...

Toi merenneito oli hauska kun sen pyrstö menee aallon sisään! Toivottavasti et muuten ollut ihan kauhuissasi noista mun paprusilppumatskuista ;).

vikke* said...

No en tietenkään ollu!!
Musta ne oli tosi persoonalliset ja aivan uudenlaisen ulottuvuuden sain :) Näitä oli kiva tehdä!!